Rustdag - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Claudia Zuidema - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Claudia Zuidema - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

06 Augustus 2022 | Colombia, Medellín

Vandaag hebben we het rustig aan gedaan, lekker uitgeslapen(nou ja we blijven vroeg wakker worden maar zijn blijven liggen) daarna heeft Farley weer een lekker ontbijtje gemaakt. Rond de klok van 12u gaan we naar Jaime en Nelcy , want nu de koffer gearriveerd is hebben we de kadootjes dus gaan we deze even afgeven. Hagelslag,stroopwafels, 1kilo bol kaas en een stukje old Amsterdam. Dit valt goed in de smaak en van alles wordt gelijk geproefd en goed bevonden. De kaas die gaat het niet lang volhouden haha.

Daarna gaan we met zijn drietjes nog even het centrum in, nog wat internet score en over de markt. Een hapje eten(typische Colombiaanse gerechten) En dan terug naar het appartement, vandaag houden we siësta, ik val als een blok in slaap, want al die indrukken daar word je moe van. Het is inmiddels volop gaan regen en onweren. Om 20 u hebben we afgesproken met Jaime en Nelcy, we belanden in een gezellig café vol muziek en er wordt volop gedanst dus we doen mee natuurlijk. Rosa is volledig in haar nopjes met deze muziek. De broers gaan aan de Ron de Medellin want "el dia de beber, de beber! En de dames gaan aan de vino blanco. Daarna gaan we nog een hapje eten en door de stromende regen weer naar het appartement, dus regelt Jaime een taxi voor ons. Deze kost ons wel weer €1,50 (zo kan het dus ook)

Morgen gaan we naar Angostura, op bezoek bij tia Rheina en Marcella. Hier gaan we ook naar de begraafplaats van papa. Dit wordt weer en dag vol indrukken en we slapen daar in een hotel, want het is 4 uurtjes rijden.

• 06 Augustus 2022 - 14:17

Cees:

Goed bezig op tijd rust nemen . Gezellig zo met de familie van Farley. Groetjes

• 06 Augustus 2022 - 15:17

Rosa:

Fijn dat jullie nu naar angostura kunnen. Hopelijk veiliger, maar ik vertrouw op jullie en familie. Tikkeltje jaloers, maar gun het jullie van harte. Groetjes knuffels van Freddy, Saïdah, Merinthe en mij.

• 06 Augustus 2022 - 22:09

Josée:

Wat een belevenis, deze reis!
    Echt super gaaf jullie zo te kunnen volgen.
    De foto's en filmpjes zorgen voor de sfeer bij het verslag.

Nou ik ga morgen maar in mijn eentje zwemmen in dat prachtige zwembad hier, haha