Relaxdag - Reisverslag uit San Andrés, Colombia van Claudia Zuidema - WaarBenJij.nu Relaxdag - Reisverslag uit San Andrés, Colombia van Claudia Zuidema - WaarBenJij.nu

Relaxdag

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

19 Augustus 2022 | Colombia, San Andrés

Vandaag hebben we een relaxdag, Rosa slaapt lekker uit omdat ze niet fit is geweest gisteren en vannacht. Ze voelt zich gelukkig wel wat beter maar eten is nog wel een beetje lastig bang dat het weer op de maag gaat zitten. Wij gaan even naar de bakker wat lekkers halen. Far maakt tonijnsalade en we hebben lekker ham,kaas en jam dus het komt goed. Verder liggen we de hele dag aan het zwembad, pakken daar een hapje voor tussendoor. Rosa wordt gehaald door een jongen die bij een groep jeugd hoort of ze bij hun wil komen zitten. Ze spreken een behoorlijk woordje Engels, dus Rosa vermaakt zich vandaag wel. Aan de steiger meert een bootje aan met mensen en we vragen de kapitein Oskar wat het kost als we morgen een dagje een boot willen huren om wat eilandjes te gaan bezichtigen. We maken een deal en we hebben dus morgen ons dagje weer gevuld. We blijven aan het zwembad tot de dj komt en de lichten aan gaan in en om het zwembad. Als het een uurtje of half 9 is gaan we douche en nog een hapje eten in het dorp. Heel veel honger hebben we niet, dus we nemen alle een soepje, aria’s en ik een vis soep en Farley een kippensoep. Er is nog ruimte voor een toetje, dus die gaat er ook nog in en dan lopen we een blokje en gaan naar het appartement. Morgen een dag op de boot mee.

• 19 Augustus 2022 - 16:52

Cees:

Klinkt allemaal weer goed en jullie hebben het wel gezellig. Lekker genieten het is eerder voorbij dan je denkt. Lieve groetjes