Off day - Reisverslag uit San Andrés, Colombia van Claudia Zuidema - WaarBenJij.nu Off day - Reisverslag uit San Andrés, Colombia van Claudia Zuidema - WaarBenJij.nu

Off day

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

16 Augustus 2022 | Colombia, San Andrés

Vandaag gaan we de boel verkennen is de bedoeling, we gaan op zoek naar een plekje waar we kunnen ontbijten en op zoek naar een supermarkt. Voor de deur staat een jonge man in een soort van buggy, David is zijn naam en hij vraagt of we op zoek zijn naar een auto. Farley maakt een praatje met hem en we stappen in want hij heeft iemand anders nodig om te overleggen voor een goede prijs, we wisselen nummers uit en komen hier morgen op terug. Hij brengt ons naar een plekje waar we kunnen ontbijten. We hebben heerlijk scribbled egg met tomaat en brood en wat jam gen een glas limonade. Het is heerlijk. Rosa komt even later ook en eet ook. Daarna hebben we begrepen waar we boodschappen kunnen doen, als we daar zijn word ik echt niet lekker we maken de boodschappen snel af, maar de dame achter de kassa heeft nog al wat tijd nodig dus ga ik snel alleen naar het appartement. Ik ben net op tijd want mijn darmen zijn geheel van streek. Als ik even rustig ga zitten begint ook mijn maag op te spelen en ik voel me helemaal niet goed enorme buik en maag pijn. Ik besluit om even naar bed te gaan. Dat even wordt een hele dag want ik kan niet overeind komen of ik heb enorme pijn. Rosa vermaakt zich aan het zwembad en Farley gaat nog eens op zoek naar een winkel waar ook vlees en groente te krijgen zijn. Hij kookt maar ik krijg echt niets weg. En we besluiten op bed te gaan. Na een half uurtje komt het er dan toch echt allemaal uit gelukkig had ik al een emmer klaar staan. Dit lucht enorm op. Ik hoop dat ik me morgen beter voel. Want zo is er niets aan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Ik wil jullie meenemen naar onze langgewenste reis naar Colombia.

Actief sinds 28 Juli 2022
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 3786

Voorgaande reizen:

02 Augustus 1972 - 24 Augustus 2022

Colombia 2022

Landen bezocht: